https://tablighma.com
https://tablighma.com
دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ

توضیحات آگهی

دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ ، بیش از 25 آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ که برای هر کسب‌و‌کار آنلاینی واجب است (دانش تخصصی، عمیق و کامل + انتقال بیش از 17 سال تجربه نوین + تخفیف ویژه)
چه چیزهایی در این ترکیب چند دوره یاد میگیرم؟

  • اصول و مفاهیم بازاریابی دیجیتال
  • از ایده‌یابی تا راه‌اندازی کسب‌وکار
  • راه‌اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی
  • فروش محصول و خدمات با اینترنت
  • بازاریابی مبتنی بر محتوا
  • سئو و جذب مشتری از موتورهای جستجو
  • تبلیغات بهینه، هدفمند و موثر
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تکنیک‌های افزایش فروش اینترنتی
  • طراحی و راه‌اندازی کمپین‌
  • تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • تعامل اصولی با مخاطبان
  • تحلیل وبسایت و رفتار کاربران

این پکیج، مجموعه ای از +25 دوره آموزشی در تمامی مباحث دیجیتال مارکتینگ است.
پس از مشاهده دوره، شما یک متخصص دیجیتال مارکتینگ خواهید شد و تسلط کاملی بر مهارت‌های بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت، سئو، تبلیغات گوگل، ساخت سایت و فروشگاه، تحلیل و تعامل، شبکه‌های اجتماعی و… خواهید داشت.

 

دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ

جهت شرکت در دوره آموزشی روی لینک زیر کلیک کنید :

آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

دیگر دوره های آموزشی :

آموزش اینستاگرام – ادمین پیج و درآمد زایی 

بازاریابی و فروش 

 

با مفاهیم و اصول بازاریابی شروع می‌کنید

در دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ قبل از وارد شدن به به دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ، اول از همه با مفاهیم و اصول پایه آن آشنا می‌شوید. در این بخش شما یاد می‌گیرید، که دنیای اینترنت چطور کار می‌کند و چگونه می‌توان یک کسب‌وکار، محصول، خدمت، فرد، تخصص یا هر چیز دیگری را از طریق اینترنت معرفی کرد یا فروخت. هدف ما از این بخش از دوره این است که شما یک دید عمیق به بازاریابی دیجیتال پیدا کنید که در طول دوره به آن نیاز دارید.

یاد می‌گیرید یک کسب و کار راه بیندازید

در این بخش یاد می‌گیرید چطور یک کسب و کار آنلاین را راه‌اندازی و مدیریت کنید. اول می‌فهمید چه ایده‌هایی و فرصت‌هایی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد و کدامشان پولساز و موفق است. بعد یاد می‌گیرید که چطور یک سایت یا فروشگاه اینترنتی برای خودتان بزنید و کارتان را شروع کنید. یک کتاب راهنمای بیزینس هم دارید که مرحله به مرحله راه‌اندازی یک کسب و کار موفق را برایتان بازگو می‌کند.

بازاریابی محتوا را آموزش می‌بینید

این بخش با یکی از مهم‌ترین و ضوروری‌ترین مهارت‌ دیجیتال مارکتینگ یعنی تحقیق کلمات کلیدی شروع می‌شود. بعد یاد می‌گیرید که چطور برای یک کسب و کار و سایت استراتژی بچینید و تقویم محتوا درست کنید. در ادامه قدم به قدم به شما نوشتن محتواهای بی‌نقص را به شما آموزش می‌دهیم که خودش یکی پر تقاضاترین شغل‌های بازار است.

 

دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

سئو را به طور تخصصی یاد می‌گیرید

در این بخش از دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد می‌گیرید که یک سایت را با اجرای تکنیک‌های سئو به رتبه‌های بالای گوگل برسانید.

این دوره را با مفاهیم و اصول سئو در دوره مقدماتی شروع می‌کنیم تا اول یک پیش زمینه ذهنی داشته باشید که سئو و موتورهای جستجو چطور کار می‌کنند. بعد وارد مباحث سئوی داخلی و فنی سایت می‌شویم و تمام آن چیزی که باید روی سایتتان پیاده کنید را یاد می‌گیرید. بعد از آن روش‌های لینک‌سازی و سئوی خارجی را یاد می‌گیرید و یک متخصص سئو خواهید شد.

یاد می‌گیرید تبلیغات دیجیتال انجام دهید

در این بخش از دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ یکی از موثرترین و هدفمندترین تبلیغات دنیا یعنی تبلیغات گوگل را به صورت عملی آموزش می‌بینید (کلیکی و بنری) راه‌اندازی و بهینه کردن کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت هزینه، نوشتن متن‌های تبلیغاتی موثر را قدم به قدم یاد می‌گیرید.

در شبکه‌های اجتماعی رشد می‌کنید

در این بخش به شما آموزش می‌دهیم که چطور در فضای اینستاگرام دیده شوید و رشد کنید. کار با اینستاگرام، تولید پست و استوری، افزایش فالوور، تبلیغات ایینستاگرام، تعامل و ابزارها فقط بخش کوچکی از آموزش این بخش از بازاریابی دیجیتال است. بعد از این دوره شما می‌توانید یک پیج بزنید و از صفر تا صد مدیریت کنید و به درآمد برسید.

یاد می‌گیرید چطور با مخاطب تعامل داشته باشید

وقتی تعامل اصولی با مخاطب را یاد بگیرید می‌توانید آن‌ها را ترغیب به خرید کنید و اعتمادشان را جلب کنید تا مشتری همیشگی شما شوند. شما در بخش شبکه‌های اجتماعی تعامل در اینستاگرام را یاد گرفتید؛ اینجا با ابزار پیامک و فروش با آن آشنا می‌شوید که هنوز یکی از روش‌های تاثیرگذار بازاریابی دیجیتال است.

تحلیل کسب و کار را آموزش میبینید

همه چیزهایی که تا اینجا یاد می‌گیرید برای یک دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ و تبدیل شدن به یک متخصص ضروری و مهم هستند. اما هر چقدر هم در بازاریابی و تبلیغات خبره باشید، تا زمانی که فعالیت‌های خود را به درستی تحلیل نکنید، کارتان تمام نشده است.

بنابراین برای تیر آخر، ابزارهای تحلیل را یاد می‌گیرید تا در تمام مراحل کسب و کارتان خود را رصد و اصلاح کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *