https://tablighma.com
https://tablighma.com
باتری یو پی اس 12 ولت 100 آمپر آکو باتری

توضیحات آگهی

باتری UPS سیلد لید اسید UFO حاصل تحقیق، مطالعه و پژوهش گروه کارخانجات آکو باتری است. آکو باتری از دانش فنی و تکنولوژی شرکت‌های بزرگ و به روز دنیا بهره گیری می‌کند. بطور کلی یوفو محصولی پایدار از لحاظ ولتاژ و جریان دهی و مقاومت درونی می‌باشد که جهت مصرف در انواع سیستم های استند بای و نیازمند منبع تغذیه جهت تامین انرژی طراحی شده است.

باتری یو پی اس سیلد اسید 100 آمپر یوفو از دسته باتری‌های بدون نیاز به نگهداری یا Maintenance Free(SMF) می باشد. در آکو باتری آزمایشگاه‌های شیمی و برق به منظور کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی، طی بازدیدها و تحقیقات گسترده و با همکاری متخصصان مجرب در این زمینه از کشور آلمان، ترکیه، چین بعمل آمده راه اندازی گردیده است که از جمله تجهیزات مهم در صنعت و علم متالوژی دستگاه اسپکترومتر جهت بررسی کیفیت و تعیین درصد خلوص و عناصر سرب های خالص می باشد که در این مجموعه یکی از بروز ترین و پیشرفته‌ترین این تجهیزات از کشور آلمان تهیه و راه اندازی گردیده است.

همچنین در این آزمایشگاه تمامی تست‌های مربوط به مواد اولیه و صفحات تولیدی با دانش فنی و تکنولوژی بروز شده از کشورهای چین، آلمان و واحد تحقیق و توسعه مستقر در مجموعه در حال اجرا می‌باشد. از جمله این پارمترها تست ظرفیت دِشارژ، تست مقاومت درونی، تست اتصال کوتاه و تست‌های مرتبط با دوام، کارآیی باتری‌های UPS و… مطابق با استانداردهای داخلی و اروپایی از جمله استاندارد IEC 60896-21/22 انجام می‌گیرد.

https://www.aco-battery.com

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری یو پی اس 12 ولت 100 آمپر آکو باتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *